34_34 gkbyza ben raporu mu aldım mağazaya getırdım müdürüm maıl olarak şirkete attı benim yapmam gereken birsey var mı şirket bunu onaylayacak mı ne yapacak ben sgk yı arayıp onaylamışlar mı dıe öğrenmem mı gerekiyor
34_34 gkbyza ben ınsan kaynaklarıyla konuştum toplu onaylıyoruz biz dedi yanı toplu yatıyor Muş para ıstersem parça parça maıl atmam lazımmış . Sizce toplu almak mı mantıklı yoksa parça parça almak mı kararsız kaldım.
gkbyza 34_34 eğer altın vs alacaksanız parça parça mantıklı çünkü şimdiki fiyatla 4 ay sonraki fiyat aynı olmuyor. Çok aman aman getirisi olmaz belki ama damlaya damlaya göl olur
Baymehal 34_34 bebeğim 28 günlük daha 2 gün önce yattı 32 hafta iken raporu u aldım muhasebeye verdim doğumdan sonra dopum raporu u da atman lazım galiba eşim halletti bu durumu
34_34 Baymehal 32.haftada gönderdim ben mail olarak analık ıznınde görünüyorum şuan sıze 2aylık toplu yattı değil mi
34_34 @ Betusgunes ben hergun muz kaşar peynir ceviz yemeye başladım ama 1haftada 230gram almış . Okadar yemeğe rağmen az gıbı gelmişti bana
34_34 gkbyza benım doğum Ocak sonu görünüyor .Doğumdan aonra ozaman aralık ve ocak ayı yatacak doğru mu anladım parça parça derken 2 ay 2ay mı yatıyor .
Aylin5550 Kizlar merhaba bende anlamadım bu dogum parasını . Asgari ücretin 5 katı toplu para aliniyormus nasıl oluyor o şuan 25 haftaligim 32. Haftada bende rapor alicam . O toplu para için bı yere başvuru yapmamiz gerekiyor mu
gkbyza 34_34 ben normal maaş alıyormuş gibi alıyorum aylık olarak yatıyor. Siz e devletten kendi banka ibanınızı tanımlayın orada iş göremezlik ödemesi yazınca ödeme bilgilerinde hangi bankaya yatacağı hangi tarihte bankaya gönderildiği hangi dönemin ödemesi olduğu vs yazıyor
34_34 gkbyza bu şekilde istediğinizi belirtmiş miydınız sız ben sorduğumda toplu onaylıyoruz dedi parça parça için maıl atmanı lazkm demişti bende yarın atıcam mail olarak .
34_34 Sedam42 evet öyle olması lazım erken doğum olunca ona göre kalan haftalar doğum sonrasına eklenecek