Eşim hamile olduğumu öğrenir öğrenmez muhasebecisiyle konuştu hemen yapmış adam sigortamı lazım olacak diye😂 doğuma 8 hafta kala ve doğumdan sonra 8 hafta rapor alınıyor asgari ücretin 4/3 ü olarak hesaplanıyor devlet hastanesi doktoru vermeli raporu özelden kabul etmiyor maalesef