ElifKus kaderbylozturk asgari ücret alıyorum zaten. Çok da anlamıyorum bu sigorta işlerinden. İnşaallah yanlış eksik bişey yapmıyorlardır.
Naznaz123 34_34 olabilir ama bebek doğduktan sonra çünkü sgk bebeğin sağ olup olmadığını onaylıyor ona göre
Sedam42 ElifKus 170 arayip bilgi almaniz dogru olur 32 haftada rapor aldik biz 16 haftalik para alicaz siz belki dogum sonu para alabilirsiniz ssg den sormaniz lazm
Sinemekee Sedam42 aynen banada öyle dedi yani onun söylediği bu şekildeydi hatta ben giriş yapmayacağım dedim geçmişse dönük bakıyoruz dedi
Sedam42 Sinemekee rapor aldiginiz gune kadar borcunuz olmuycak yani bende bagkurluyum devlet oduyordu bagkurumu genc girisimden yararlaniyorudm tam bir yilim doldu rapor aldim
Sinemekee Sedam42 yok canım bana öyle demedi 1 yıl içerisinde,90 gün sigorta primi yeterli oluyor dedi
Sedam42 Sinemekee hayir canm iyi arastir o zmn herkez hamile kalinca uc aylik bagkur yada sigorta yaptirir kendisine para almak icin bir yil sigortali olmalisn son uc ayda borc olmamasi
Sinemekee Sedam42 benim zaten canım senelerdir sigortalıyım geçmişe dönük bakıyoruz dedi ama ben sorayım bi yine
Sedam42 Sinemekee aynn canm yalnis bilgi olmasin yani benim bildigim muasebmn dedigi rapor alasiya borcun olmuycak
SercinOzel Eliftass firmanız maaşınızı asgari ücret üzerinden gösteriyor demekki çünkü ödemeler son üç aylık brüt maaşınız üzerinden hesaplanarak yatırılır
34_34 34_34 bende devletten alacakdım ama yanlışlık falan olur dıe özel den alayım dıyorum devlette çok kalabalık oluyor ya karışıklık falan olur bıde
ElifKus Bir şey daha sormak istiyorum böyle basit bir soru için gülmeyin lütfen 😊 .yanlış bir şey yapmış olmak istemiyorum. 31+0 dan itibaren mi alınmaya başlıyor yoksa 32+0 ile mi