Ben bir şey sormak istiyorum
Doğum parası için 90 günlük gereken sigortanın tek şirketten mi olması lazım yoksa o yıl da toplam 90 günün olması yeterli midir. Çalıştığım iş yerinden Haziran ayında çıktım bir kaç ay ara verip Eylül ortasında yeniden işe başladım . Son girdiğim yerden de doğum zamanıma bir 10 günlük eksiğim kalıyor 37 haftaya göre hesapladım . 37. Haftama kadar çalışmayı düşünüyorum çünkü o zamana kadar da 10 günüm eksik kalıyor. Bir arkadaş o yıl da toplamda 90 günün olması yeterli son iş yerinin bi önemi yok dedi . Bir bilginiz var mı