Sena- Merhaba bende 32 haftada rapor aldım mağazada çalışıyordum şuan 36 haftalık oldum e devlette raporum işlenmiş doğum öncesi analık (çalışamaz) yazıyor doğrı dimi pek bilgim yok burda post görünce sorayım dedim bilen varsa
Sena- 34_34 ben doktoruma çalıştığımı söyledim 32. haftada gel raporunu hazırlıyım dedi sonra gidip raporu alıp işyerine verdim onlarda muhasebeye bildirmişler e devlette iş göremezlik raporu yazınca çıkıyor ordan bakabilirsiniz
34_34 34_34 34_34 bu rapor muhasebeye atılacak ozaman anladığım kadarıyla ınsan kaynaklarına değil . Pekı hemen rapor atıldıktan kad gün ıcınde görünür acaba
ElifKus 34_34 merhabalar 🌸 bu raporu kadın doğumdan almamız gerekir mi illa sağlık ocağında da alabilir miyiz 32. Haftaya denk düşen haftaya randevu bulamıyorum bir türlü. Birde çalışamaz raporu mu alıyoruz yoksa haftamızı gösteren gebelik raporu mu. Bilgilendirebilir misiniz
Muzeyyengyk ElifKus raporu kadın doğum doktoru veriyor. 32.haftada izne ayrılmak istiyorsanız çalışamaz raporu almanız gerek. Çalışmaya devam etmek istiyorum derseniz çalışabilir alın eğer doktorunuz da uygun görürse. Sonra raporu işyerine veriyorsunuz
ElifKus Muzeyyengyk çok teşekkür ediyorum son bir şey sorabilir miyim Bu rapor illa 32. Haftada mı alınmalı.
Eliftass PSerenity nasıl oluyor onu bilmiyordum benim iş verenim biraz sıkıntılı belge kanıt bir kanun var mı bu konuda
34_34 gkbyza ben ınsan kaynaklarıyla konuştum toplu onaylıyoruz biz dedi yanı toplu yatıyor Muş para ıstersem parça parça maıl atmam lazımmış . Sizce toplu almak mı mantıklı yoksa parça parça almak mı kararsız kaldım.
gkbyza 34_34 muhasebeciniz nasıl girerse sisteme öyle yatıyor sanırım ama parça parça yatması daha iyi en azından rapor sonunu beklemezsiniz