34_34 merhabalar 🌸
bu raporu kadın doğumdan almamız gerekir mi illa sağlık ocağında da alabilir miyiz 32. Haftaya denk düşen haftaya randevu bulamıyorum bir türlü. Birde çalışamaz raporu mu alıyoruz yoksa haftamızı gösteren gebelik raporu mu. Bilgilendirebilir misiniz