Cdem21 melixc amin inşallah benimde 20 Aralık olarak görünüyor ama sanki aralık başlarında olacak gibi hissediyorum 😅
Cnnyldz Cdem21 önceki sezaryenlerimden dolayı otomatik sezaryen olacak buda 😣 ters degil aslında kafası kanala yerleşmiş ama risk almıyorlar
Cdem21 Cnnyldz aslında 4 yılı geçtiyse sezeryan sonrası normal doğum yapabilirsiniz benim halam. Öyle doğum yaptı
Suheda_18 Elfergvn benimde 26aralık ama allah bilir suyum fazla erkende doğabilir dedi doktor ve şuan bebeğim ters malesef senin bebiş döndümü🤗
Ebrarabla_06 Cdem21 herşey yolunda çok şükür canım benim Aralık ilk haftası olacak doğum normal doğum yapmak istiyorum ama bakalım bizim prenses hanım nasıl gelecek
Burculi_ Cnnyldz bende sizle aynıyım sezeryan olacak ama 39. Haftayı bekleriz dedi 19 Aralık dedi 12 Aralık doktor mu söyledi
Kleops 15 aralık görünüyor. 35+2 yiz 🫣 umarımher ley yolunda olur ilk doğumum olacak, çok heyecanlıyım. Rabbim bebiş ve benim için hangi çeşit doğum hayırlısıysa onu nasip etsin. Hatta hepimiz için 🫶🏻🥹
Mnkse1938 Uygulamaya göre 20 Aralık ama 38+0 da 6 aralık’ta planlı sezaryenim var. 🤍 sağlıkla gelsin bebeklerimiz …
Kuskoysunlaryoluna Cdem21 dün gittim nst ve tahliller iyi çıktı. Kan değerim düşük ilaç değiştirdi. Bebek de 2480 gr boyu 46cm dedi baş ve karın çevresi önde sanırım