Mnkse1938 Cdem21 kuyruk sokumu kemiğim 3 yıl önce kırılmıştı. Yamuk kaynadığı için kanalı daraltıyor o yüzden sezaryen dedi doktorum.
Kuskoysunlaryoluna Cdem21 dün gittim nst ve tahliller iyi çıktı. Kan değerim düşük ilaç değiştirdi. Bebek de 2480 gr boyu 46cm dedi baş ve karın çevresi önde sanırım
Kuskoysunlaryoluna Cdem21 normal doğum mu istiyorsunuz bişey söylemiş miydi doktor. Benim doktor konuşmak için erken dedi
Cdem21 Kuskoysunlaryoluna psikolojim karman çorman bi normal doğum istiyorum bi sezeryan mı olsam diyorum ama yinede normal doğum taraftarıyım doktorum hiç birşey dememişti önceki gittiğimde sadece baş geliş dedi
TeoMom Cdem21 Niyetimiz Aralık annesi olmak inşallah aceleci olmaz da bebiş bekleriz tam tarih konuşmadık 34+4 oldum 36da randevumuz var o zaman doğum şekli ve tarihi belli olacak ama eşyalarımızı ütüledik yerleştirdik hastane çantamızı hazırladık on gün sonra evi temizleteceğim ondan sonra tamamız tahmini 6-7 Aralık gibi olur dedi doktorum doğum için bakalım artık
VerdaY Ben de 32+2 deyim 29 aralık gözüküyo, yılbaşı bebesi mi olcaz bilmiyorum ☺️☺️☺️ çocuk pozisyon almış ama ne çatı muayenesi ne de nst bağlanmadım normal midir? 35. Hafta da kontrole çağırdı doktorum
Cdem21 VerdaY benimde 30.hafta öyleydi bende nst ye falan girmedim bu çarşamba kontrolüm var 35 haftalık olacağım tam
Kuskoysunlaryoluna Cdem21 hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻 O kadar az kaldı ki tüm bunların cevaplarını öğrenmemize, çok heyecanlı 🤩😊