mavimsiiii Cdem21 inşallah Aralık annesi olmam 🤣🤣 Kasım 30 doğum gösteriyor ama aralığa gideceğimi hissediyorum herşey hazır bebişi bekliyoruz heyecanla
Esmay Cdem21 36+2deyiz kasım sonu aralik başı ilk doğum olacağı icin aralığı bekler gbi kısmet olursa normal dogum istiyorum
Rojinnur Cdem21 31. Hafta dayım Aralık son haftası 38. Haftada olacağız sezaryen mi normal mi olacak henüz bilmiyorum o yüzden kendimi hep 2022 bitmeden bebeğim gelecekmiş gibi düşünüyorum hayırlısı olsun
Elfergvn 33+4 haftalik hamileyim suan 26 araligi gosteriyor :) doktor normal dogurursun sen diyor ama kismet artik bakalim :)
Suheda_18 Elfergvn benimde 26aralık ama allah bilir suyum fazla erkende doğabilir dedi doktor ve şuan bebeğim ters malesef senin bebiş döndümü🤗
Cnnyldz 33+4 haftalığım doğumum ( sezaryen ) 12 aralıkta olacak 2 hafta erken alacaklar , henüz hiç birseyim hazır degil 31 haftalıkken başlayacağım dedim ufak tefek sıkıntılar çıktı yapamadım. Şimdide ağırlaştım nasıl yapacağım bilmiyorum 🥺
Burculi_ Cnnyldz bende sizle aynıyım sezeryan olacak ama 39. Haftayı bekleriz dedi 19 Aralık dedi 12 Aralık doktor mu söyledi
Thaaa Cdem21 tam 40 hafta dolarsa aralıksonu dogum olacak 33 haftayım suan ama sezeryan dogum olacak aralık 2. Haftası 38 oluyoruz benm tahmıne göre o zamanlar alır dıe düşünüyorum doktorum daha gün belli degıl
Thaaa Eyz genıtL varıslarm var çok büyükler sancı yapıyor artık baya 33 haftamdym ama sankı son haftmdamısım gbıyım hep ne yuruyeblııom ne yatabılıom durumun gıdısıne göre artık hayrlısı olsunn 🙏
Cnnyldz Cdem21 önceki sezaryenlerimden dolayı otomatik sezaryen olacak buda 😣 ters degil aslında kafası kanala yerleşmiş ama risk almıyorlar
Ceyo93 Cdem21 aralık 13 doğum ama Aralığa kalmak istemiyorum kızlarım 41 bitirdi bari bu beklemese diyorum artık 😊
emirtosveannesi Cdem21 34 deyiz Aralık ortası gibi gözüküyor ama erken olacağını hissediyorum sanki şuan için hersey normal bir sıkıntımız yok normal doğum gibi gözüküyor inşallah aksi bir durum olmazsa 🌸
Cdem21 emirtosveannesi aynıyız bende 34+2 deyim benimde eğer 40 haftayı doldurursa 20 Aralık gibi ama bende nedense aralığın başında olacak gibi hissediyorum Şuan herşey normal ilerliyor
QUEEN0888 Cdem21 32+0 dayız😅Benim oğlan aşağıya kafasin vurmakdan)beni korkutuyor😁 İnşeAllah 6 güne cigergeliştirici olucam hepimize güzel doğumlar😊 34 ü geçersem)kendim doğurmak isterim ama şimdi gelirse)mecbur sezeryan
melixc Bizim de 23 Aralık gibi görünüyor doğum.. Umarım bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza alırız kızlar ❤️ Doğum şimdilik normal görünüyor. 😍
Cdem21 melixc amin inşallah benimde 20 Aralık olarak görünüyor ama sanki aralık başlarında olacak gibi hissediyorum 😅
Ebru_cekin06 Cdem21 bende 36 haftamdayim bakalim 37 38 dogarsa kasim 39dan sonra gelirse aralik basi ama baski cok agri cok yalanci dogum sancilarinkasik ağrılarım baş ağrısı