femme mommyinthefuture ay Allah bin kere razı olsun 😊 sabah sağlık ocağına gidicem takip açılsın diye 😊😊
denizmanzarasi femme 2 gün sonra tekrarla kan testini canım 2 kat artışı görürsün inş sonrasında da 1 hafta sonraya al anca kese gözükür hayırlı olsun 🥰 erken gitmenin çok bir faydası olmuyor genelde folik asitini iç her gün 🌸
femme denizmanzarasi ben zaten 1 aydır imom kullanıyorum 😊 cuma günü gidicem kadın doğuma ve yarin sağlık ocağına gidicem gebelik için kaydımı açtırmak ici 😇
papatya-0 femme Yaa canım hayırlı olsun 😍 darısı bana ve tüm isteyenlere inşallah sağlıkla ilerlesin kucağına al 🥰🙏
yasemin9222 femme canım senin adına çok sevindim en son rahim filminde konuşmuştuk seninle bak ne güzel hamile kalmışın rabbim sağlıklı şekilde kucağına aldırsın