Çok erken doktora gitme canım çok yeniyse kese bebek gözükmüyo bu seferde insan düşüne düşüne kendini yiyo benim ikinci hamileliğim 4-5 haftalıkken gitmiştim kese çok yeni oluşmaya başlamıştı bebek gözükmüyo diye 10 gün sonra alacaklardı doktor değiştirdim 3 hafta sonrası da gördük bebişi ve herşey çok normal şükür inşallah seninde herşeyin çok güzel çıkar 🥰❤️❤️❤️