femme _y0 ne zaman gitceksin kan için ben daha hiç gitmedim Sadece sağlık ocağına gittim doktor normal dedi 1 hafta bekle dedi
babysahin femme takip et 2 günde bir kan testi yap 2 günde bi 2 katına çıkması lazım beta 1500 ü geçince kese oluşmuş oluyor ben 1500 olmadan gittim ama hiç bir şey göremedik o yüzden 1500 ü geçince git
Babyasens Beta HCG 1300 üstü olunca git canım 1300 sonrasında bebek gözüküyo diye biliyorum 7-8 haftada kalp atışı falanda oluşmuş oluyo 😍🥰🥰❤️❤️