Selinayyy Ozge_5516 Ay aynı şekil benimde aynı canım kırık ve hava alıyor o yüzden geçmiyor agri karanfil yağını denicem bende aldırdım simdi koyucam inşallah geceriz doktora gitsek bisey yapar mı ki yaa
Ozge_5516 Selinayyy biilmiyorum bisey yapmazlar diye gtmedim karanfil yagi aldim koydum uyusturdu birde kahvaltidaan parol ictim hafifledi ama yinede biraz var ağrı yatrkende icicem sende dene gecmis olsun sizede cnm
Selinayyy Ozge_5516 Kullandım canım ama sadece anlık uyusturuyor ya sonra gene oluyor agri oynamamaya çalışıyorum ağrımasın diye ama dilim hep oraya gidiyor
Selinayyy Ozge_5516 Aaa son zamanlar canısı çatı muayenesinde fln geçtin mi normal bekliyorsun dimi rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🥰
Ozge_5516 Selinayyy amin cnm cati muayenesi yapmadı devlete gidiyorum normale dogru gidiyoz ama bakalim yarin nolacak hazirlikli gel dedi
momqq Canım diş ağrısına geçenlerde kızımın dişi ağrıyordu bi arkadaşım bulgur koy demişti hadi bi deneyim dedm anında ağrısını aldı 3 gün olmuş paylaşalı da yinede yazım aklinda bulunsun lazm olur 😁
Ozge_5516 momqq sagol cnm aklimizda bulunsun en azndan😀agridigi zamn bilmiyordum bilsem koyrdm sabah gittim karanfil yagi aldim oda uyuşturuyor biraz sznde aklinzda bulnsun😉😉
Ozge_5516 mihrbnkrc zeytin mi hic duymamistim onu cnm simdi gecti katanfil ysgi surdum birde parol içtim iyi geldi aklimda olsun