Diş ağrısını bende çekiyorum , 26 haftalık hamileyim hiçbir şey fayda etmedi bugün diş fırçala, karanfil yağı ve gargara yap derken günümün yarısı banyo da geçti , dişçiler zararsız bi antibiyotik veriyor işe yarıyor yeni bitti ama sürekli antibiyotik kullanmak istemediğimden evde geçirmeye çalışıyorum diş ağrısı bu dönemde çok zor geçmiş olsun herkese 😒