Ozge_5516 momqq sagol cnm aklimizda bulunsun en azndan😀agridigi zamn bilmiyordum bilsem koyrdm sabah gittim karanfil yagi aldim oda uyuşturuyor biraz sznde aklinzda bulnsun😉😉
Ozge_5516 Selinayyy he ya biraz oyle oldu doğurdum bugün kizceme kavustum ALLAH sizede hayirli dogumlar nasip olsun bir cirpida inş
Ebruerdi59 Ozge_5516 33.haftamıza girdik 3,5aydır sol tarafımla yemek yiyemiyorum. Sol taraf alt-üst ağrıyor. Üstünede ağrıyan dişimden dolgum düştü dişçiye gittiğimde doğuma az kaldığı için dolgu yapamıyoruz dediler. 🫠🥲
Ozge_5516 Ebruerdi59 bnde oyuzden gitmemistim birsey yapmazlar diye toparlanip gidicem iki disimde kirik kenari biri agri yapmıyor birde hamilelikten dolayi dis etlerim şişti
Ebruerdi59 Ozge_5516 evet benimde diş etlerim şiş hatta geceleri daha fazla ağrı yapıyor diş etlerden kaynaklanıyor bebek ordan beslendiği için. Sabredicez artık ne yapalım 🫠
Ozge_5516 Selinayyy normal oldu cnm idare eder diyeyim bnm icin 10 30 gibi yatis 17 30 kizcem geldi sunni sanciyla kendi sancim yoktu
Elif927 Ozge_5516 Karanfil çiğneyin , pamukla sirke yapabilirsiniz , zeytin çiğneyip bekletebilirsiniz hangisi iyi geliyorsa ona devam edin , tuzlu su ile gargara ya da karbonatlı su ile umarım iyi olursunuz benimde yirmilik dişim patladı bayağı oluyor 🥺
Ozge_5516 Elif927 yaptim cnm karanfil yagi aldim uyusturdu birde parol ictim gecti dogum yaptim biraz toparlanayim gidicem dişçiye aklimda olsun ama bunlarda🤗tesekkur ederim
Selinayyy Ozge_5516 Maşallah rabbim sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin bizede hayırlısıyla dogurmayı acilman fln da yoktu dimi canım
Elif927 Ozge_5516 Yaa gerçekten mi 😁😁 hey maşallah öyle ağrıyla doğum yaptın birde 🙈 hayırlı olsun ne güzel sevindim senin adına dedim bende yaşadım görünce yazayım bende çektim çünkü 😓 Hayırlı sağlıklı evlat olsun inşallah . 🤲🏻🤲🏻🌷
Ozge_5516 Selinayyy ins cnm kolay dogumlar nasip etsin bol dua et insirsh süresi meryem suresi oku devamli yanindaki kisi okuyabilir
Ozge_5516 Elif927 amin inss cnm cektim sancıyı nasil cektim bir bilsen ALLAH kolaylık versin herkese cok agri çektirmeden kurtarsin inş 🙏🙏