Ozge_5516 Kizlar 40 haftalık dunden beri bir dis ağrısı var bugun siddetlendi oluyorum dis agrisindan ne ii gelir gitsem biseyde yaparlar mi hastahanede ne dindirir pazartesi de dogum icin yatis olacak lutfen yardım edin iki ağrıyı cekemicem
Selinayyy Ozge_5516 canim 37 haftakik hamileyim iki gündür ağrıdan oluyorum resmen tuzlu gargara sarımsak bunlar iyi geldi ve dış ağrısı için bi ayet var netten bak onu oku oda iyi geldi ama en son çare parol içtim hamileligim boyunca icmedigim parolu dun gece içtim hastanede de bisey yapmiyilar eczanede bisey yok sadece parol oneriyolar o yüzden çareyi evde ara canım geçmiş olsun
Ilahem Ozge_5516 benimde disim iltihab yapdi oluyodum 3 gun acidan mahv oldum atibiyotik iyne yapdirdim 3 gun birde tuzlu su ile gar gara yapdim sarimsagi 2 yere ayir damakalrina surt.insallah iyi gelir.parolda ala bilirsin ama iltihap yapdiysa fayda etmiyicek
zeynepaylaipek Ozge_5516 ben udi hindi yağını duydum akrabadan o da hamile çok iyi gelmiş ağrıyan dişe damlatiyormussun veya kulak çubuğu ile suruyormussun
Selinayyy Ozge_5516 evet canim dişine koy şuan gene ayaktayım ağrıdan duramıyorum neden gerçekten hersey üst üste geliyor dogumuma kalmış surda 20 gün ikisi birden çok zorr
Ozge_5516 Ilahem sızlıyor dişlerimi birbirinr degdiremiyirum disimin kenari kırılmış ust tarafta oldugu icin göremiyorum fazla
Hcrnshn Bende 3gün 3gece kıvrandım hem diş ağrısı hem diş eti çekilmesi ve şişmesi tuzlu su gargara ve parolle idare ettim hala hafif ağrı var allah yardımcımız olsun
Ozge_5516 Hcrnshn tuzlu su gargarasi yapiyorum buz koyuyorum parol icmedim bu zamana kadar ama icsem mi bilemedim onu
Ozge_5516 Hic mi dinmez yahu zatenn uykusuzm birde dis agrisi bide hafiften sancılarım var ust uste gelmek zorunda mi hersey ya😭😭😢😢
Sedamete Ozge_5516 günde 3-4 kere 2şer dakika fırçala ardından listerin ya da tuzlu su ile gargara yapınca azalıyor.Geçen hafta kanal tedavisi demişlerdi bu yöntemle bugüne geldim çok şükür epey de azaldı ağrım
Ozge_5516 Sedamete iki kere fircaladim tuzlu su yaptim beklettim buz koydum bana misin demiyor tuzlu su ılık mi soguk mu olacak
Ilahem Ozge_5516 kac haftalik hamilesin?doktora git disciye yani.bi seyler yapar.bu saatde disci bulursan eger.parol icdinmi?
Sedamete Ozge_5516 ılık canım.Ay bak buzu unutmuşum kesinlikle çok işe yarıyor uyuşturuyor resmen ben hala gece yatmadan 1 parol alıyorum çünkü gece bi ara zonkluyor.Benim dişe dokununca filan zonkluyor şeninde mi öyle
ryhnlrm Ozge_5516 Ben onu çok çektim Karanfil yağını pamuğa dök onu ısır dişinle çok çok iyi geliyor.. ben böyle bir hafta idare ettim. Hemen kesiyor ağrısını gece bile etkisi geçtiği zaman gene ağrıyordu. Saçlarım çekecek kadar ağlayarak pamuk döküp dişime koyuyordum Çok geçmiş olsun.. ama mutlaka dene faydasını göreceksin
Ozge_5516 Ilahem 40 haftalık olduk parol içmedim disciye gtmedim bisey yapmazlar diye bugun siddetlendi uyumadm hala