Aleynaerayy22 bana tok gel dediler ben de tok gittim ama ekstra tatlı cikolata vs yemedim hani her zaman nasılsa kontrolde de öyle olsun diye nst odası ayrıydı bır de elime buton verdilee bebek hareket edince düğmeye bas dedi falan iyiki de her zamanki yediğim gibi yemişim oğlumu günlük rutininde görmüş oldum🐣❤️❤️❤️❤️