Aleynaerayy22 Kızlar girmeden önce aç mi olsam daha iyi tok mu çikolata vs yemem gerekir mi ? Girenler varsa yazarsa çok sevinirim kaç dk sürüyor bide ortalama
can_su Aleynaerayy22 Tok olmanız daha iyi hareketli olması lazım çünkü uykuda oluyor bazen bebekler. Gebelik şekeriniz yoksa çikolata yiyebilirsiniz. Eger doktorunuz nstden memnun kalirsa 10 dk filan sürüyor 😇
Annesininportakali53 Aleynaerayy22 tok girilmesi hatta cikolata yenmesi lazm ama benim velet acken tokken dans ettiği için icerde gerek kalmıyor nst yi bağlıyorlar onu tekmeliyor sjsjsj🤣
Ayse3324 Aleynaerayy22 Benim gittiğim yerde nts odası var ayrı canım 20 dk alıyorlar bu gittiğimde bizimki o kadar hareketliydi ki çok kaymış bi 10 dk fazla kaldım
gizemkarla Aleynaerayy22 ben normal giriyorum hıcbısey yıyip ıcmıyorum zaten onu baglayınca bebek hareketlenıyor . 15 20 dk suruyor
Aleynaerayy22 can_su teşekkürler canım 😍 nst ayrı bir yerde mi yapılıyor yoksa muayene odasında mi yapıyorlar aklımda deli sorular 🤣
Ozlem_00 Her hastanede nst odası ayrıdır tok olmalisiniz özellikle şekeriniz yoksa tatlı biseyler yemelisiniz 15 dk sürüyor
Aleynaerayy22 Annesininportakali53 ya kız Allah seni çocuğa velet diyor 🤣🤣🤣 benimki açken de kıpırdak gerci de tokken daha iyi çıkar belki sonuç yemek yiyip gideyim bari 😅
Zeynep_Asellll Annesininportakali53 Yaa ne güzel. Sizin cinsiyet net belli değildi sanırım ama bana kız bebek gibi geldi yazınızı okuduktan sonra. Sağlıklı ve hayırlı olması en en önemlisi Allah bağışlasın👼
Aleynaerayy22 Ayse3324 sıkılıyor muyuz peki içerde erkekleri de almıyorlar diye biliyorum 20 dk yatarak sıkılırım ben 😂
gizemkarla Aleynaerayy22 nerde gırıyorsunuz bılmıyorum ama benım gırdıgım yerde hem esım gırıyor onada ayrı koltuk var tv var hıc sıkılmıyorsunuz yanı
Ayse3324 Aleynaerayy22 valla ben telefonla uğraşıyorum biraz sıkılıyorsun bide sürekli sesleri duyunca ilk girdiğin zamanlar geriyor insanı ne olduğunu bilmeyince 😂
Ayse3324 gizemkarla bizde almıyorlar canım başka kızlarda oluyor kimse yokken giriyor biri gelince çıkıyor
Son-ali295 Ben daha bugün girdim nst te tok olmanız ve gebelik şekeri yoksa çikolata meyve suyu yiyin için diyorlar