ikimelekannesii22 Aleynaerayy22 tok git canım meyvesuyu iç çikolata ye ben ac gitmiştim bir kere bebek cok hareket etmemişti doktor tekrarladı nstyi bişeler yiyip tekrar girmiştim
Aleynaerayy22 ikimelekannesii22 oyle yapicam canım sonuçları doktora mi vericez yoksa onlara otomatikman gidiyor mu acaba
Gokceeeee Aleynaerayy22 kadın doğum yatan hasta bölümünde benim nst tok olmanız daha iyi 15 dk sürüyor ortalama
askbebek Yemeğini yemiş ol mutlaka tok olman gerek Üzerine tatlı biseyler yersen iyi olur Bebek hareketlerini de gözlemliyorlar nstde 20dk civarı sürüyor
Aleynaerayy22 askbebek kontrole giderken bari bir iki gram kilom az çıksın diye yemek yiyesim gelmiyo resmen 😂😂
Gamze_Krzl Aleynaerayy22 Hem tok olman gerekiyor hemde tuvalet sıkışıklığin olmamasi gerekiyor eger sıkışık olursan sanci olarak cikiyormus nstde dedikleri gbi vişne suyu cikolata su yiyip içebilirsn extrdan
Aleynaerayy22 Gamze_Krzl aaa bunu öğrendiğim iyi oldu 10 dk da bir tuvaletim geliyo zaten hemde soguk havadan iyice geliyo girmeden yaparım 😂😂
Gamze_Krzl Aleynaerayy22 Bende öyleyim vlla ne olacak bu sık tuvalete gtmeler blmiyorum benim stresden de çok çabuk geliyor neyseki son günlerim
Aleynaerayy22 Gamze_Krzl benimde öyle wc den çıkıyorum çıktığım an yine varmış hissi var hep 3. Trms. Daha zormuş ağırlaştım bildiğin 🥹
Aleynaerayy22 Baymehal öyle yapicam canım yüzünü hiç göremediğim bebeğimin 2 tane çikolata yiyerek geçen sefer yüzünü gördüm 😂