Mysaa Esraliiii hiç tuketemiyorum günde 1 bardak o da sallama 😀 eşim çay sevmiyor pek o nedenle misafir felan gelirse anca bende içip keyif alıyorum😀
Esraliiii Mysaa ya çay sevmwyende varmış sallama bende sevmem misafir gelince 6 bardaga kadar çıkıyor 😂
ipekmom_ Esraliiii türk kahvesi içersem açık 2tane içiyorum çay günde. Türk kahvesi içmezsem bazen 4-5tane açık ve şekersiz olarak içiyorum. Bazen hiç içmiyorum 😀 kendi kendime dengeliyorum
AyFa1608 Esraliiii ben mormalde alt üst çaydanlığı tek başıma bitiririm şekersiz ve demli. Ama hamilelikte tiksindim bulantı yapıyor sadece kahvaltıda 3-4 bardak açık içiyorum onun dışında keyif çaylarım yok maalesef 😐
MSultann Esraliiii Ben çaya hiç ara vermedim canım. Kahvaltıda içerim baya akşam yemekten sonra 2 büyük kupa bazen 3 olur. Kupayla içiyorum yani 😂çay bardağı hemen bitiyor 😁
Esraliiii MSultann ahaha ya bende ince belliden baska içemiyorum hiç kupada içemedim eşim içer kocaman 2 tane bende diyorum içsene 4-5 bardak yerine alıyor kupa