nilsmomy Esraliiii Erzurumda çay ocaktan inmez o yüzden az içmek çok zor 6 bardak içiyorum herhalde daha içsem içerim ama neyse tek kötü alışkanlığım bu zaten🥲😂
nilsmomy Esraliiii Yok ailemde genelde limonlu içerler ama ben limonsuz, şekersiz içiyorum hiç içemem öyle 😂
nilsmomy Esraliiii alışana kadar zor ama alışınca şekerli içilmiyor bende yaklaşık 5-6 yıldır şekersiz içiyorum 🤌🏻
Mzgnormann Esraliiii ne çay içerim nede kahve hiç sevmiyorum 😂 bildim bileli bi yere misafirliğe gidince ayıp olmasın diye oda yarıya kadar
Mommyustn Esraliiii Ya türk kahvesi ya da kafeini düşük özel getirttiğim kahvelerimden biri 🥰 hem tok tutuyor hem de enerji veriyor😋 hem kullanıyorum hem satıyorum hem de satış hakkı veriyorum 😅
Angel276250 Esraliiii açıkçası iki bardaktan fazlasını da midem almıyor zaten midem bulanıyor korkusuyla da çok içmiyorum ben. Bi de yatmadan ballı süt ya da ballı muzlu süt içiyorum o yüzden onların vitaminini etkilemesin diye de az tüketmeye çalışıyorum 🥰