Esraliiii eşim başlarda kahve içirmiyordu. Çok kahve içen bir insanım kaşıkla dahi yiyenlerden. Sonra alıştım içmemeye. Şimdi karışmıyor içiyorum doktor sakıncası olmadığını söyleyince gevşedi sanırım😅 çayı seven biri değilim ama bazen 3-4 içiyorum bende