kbrnrcglr benim beta da aşırı düşüktü 11 çıkmıştı adetime daha 1 hafta vardı acile gittim gebelik şüphesi var diye beta değerime baktırmak istiyorum dedim muayene olmadan bakmıyorlarmış o sırada şansıma bir doktor vardı gittim dedikleri o kadar kötüydü ki.. kadın bana diyor ki ay daha 11 çok düşük belki kimyasal gebelik belki dış gebelik belki boş gebelik birsürü seçenek var adet tarihiniz geçmeli ki kesin diyelim vs birde demesin mi bazı hastalarım var neredeyse sevişip gelecek hamile miyim diye falan , eşimle neye uğradığımızı şaşırdık ben hamile değilim diye düşünmeye falan başladım 😂 özel hastane birde, neyse sonra zaten kendi doktoruma devam ettim, 10 gün bekletti kese gördük 2 hafta bekletti bebek gördük falan böyle bir süreçti