Tgcccc kbrnrcglr benimkide boyleydi 2 gün once ogrendim . Ben erken gebelik testinde gordum boyle golge gibi 💕
en_guzel_emanetlerim kbrnrcglr hamilesin muhtemelen bende böyle gördüm 28inde 30unda acile gittim dedim grip gibiyim ilaç kullanamıyorum dedim tahlil istedi pozitif çıktı 115 beta hcg
kbrnrcglr en_guzel_emanetlerim beta hcg en düşük ne kdr olması gerekiyor gebelik olduğu anlaışsn diye🙊
Burnumageliyoduslkmsn Kosss kubos acileee kosss midem bulanıyor kusuyorum baş ağrısı var 2 gün geçti adetim de ilaçta alamıyorum hamilelik şüphem var de ben 3 kere gittim bu sebeplerle 4 Eylül’de evlendim 26 Eylül’de ogrendimmmn bebeği koş kizz🥰
kbrnrcglr catandgirlmom doktorda pek patavatsızmış alağız🙄 sen doktoruna giderek en iyisini yapmşsn vala bacım bende doktoruma geldm hiç ikiletmedi hemen kan testi istedi ama hala çıkmadı sonıç😅😅
Hll24 kbrnrcglr 5 den yüksek olması gerekiyor , senin adetine var daha çok yüksek çıkmaz ama varsa 120 civarları falan olur heralde
en_guzel_emanetlerim kbrnrcglr 5′den yüksek olmalı 5den yüksek kaç çıkarsa çıksın hamilesindir 2 günde bir kan verip takip ettirmek gerekiyor
Ndd_ kbrnrcglr benimde böyleydi canım bence hamilesin adetin bile geçmemiş benim geçtiği halde böyle silikti