AyFa1608 merhaba,yorumunuzu görünce yazmak istedim gerçekten böyle mi oldu sizinki de? Yanlış anlamayın ben 3 tane kaset test yaptım ard arda ve bundan bi tık silik çıktı ama normalde 1 senedir kuruma çizgisi dahi çıkmazdı bende inanamadım adetimi bekliyorum şimdi 10 gün kaldı, biliyorum baya erken ama önceki aydan olabilir mi diye düşündüm bi💐