
Kızlaarrr adetime 5 gün var ve sabah ilk idrarımla test yaptm silik çıktı sağlık ocağına kan vermeye gittim adetin 5 gün geçince gel dediler sizce ne yapmalıyım kendi doktoruma mı gitsem ayy çok heyecanlıyım inşallah yumurtam pişmiştir ve hayal görmüyorumdr😭😭