Yaycocugu Uygulamaya göre son 24 🙈 katılıyorum anne adaylarına heyecandan çok korku var sanki ilk gebelik bilinmemezlik korkutuyo heralde 😬 Normal düşünüyoruz bakalım nasip, hayırlısı olsun herkese 🌸🌸🌸
Meliketaka12 Meliha09 ay bizimde kızımıza kavuşmaya 16 gün kaldı ama son zamanlar sanki hiç geçmek bilmiyor gibi🥹
Gulaycelik 3prens1prensesmom yaaa olurmu öyle demeyin siz biz yeni ilk doğum annelerine bence örneklersiniz bak 3 diyorsunuz Allah’ın izniyle herşey ½ günlük ağrı ve acıdan ibaret neticede sonra hepsi geçip unutulacak bunlsr güzel telaş ve heyecanlarımız olsun
3prens1prensesmom Gulaycelik yas ilerledikce sanirim bilmiyorum ilk dogumum 18 yasimda oldu digeri 22 yasimda ve gule oynaya gitmistim doguma belkide cahillik vardi suan daha iyi anliyorum dogum ne demek hamilelik nasil gecmis digerlerine dair fazla birsey hatirlamiyorum aslinda tek dusundugum arkamda biraktigim 2 evladim . En guvenilir yerde olacaklar anneml3rin yaninda ama iste bi yanım buruk olucak dogumda 🥲
Gulaycelik 3prens1prensesmom bir gün diğer iki doğum gibi Buda unutulacak emin olun buna kolay degil tabi canından can vermeleri her güzelliğin bir sızısı nazarı olsun diyelim oda bu olsun üzülmeyin ama az kalmış
Ebrarabla_06 Meliha09 bizde de aynı heyecanla bekliyoruz prenses hanımı eşim benden çok heyecanlı her an her saniye soruyor acaba ne zaman gelecek acaba kime benzeyecek diye bizde de son 26
ozge_efe_umay22 Uygulamaya göre 38 gün var ama sezeryan olacağı için daha erken gelecek kızım. Heyecan, korku hepsi bir arada. İkinci doğumum olmasına rağmen korkularım çok fazla
Susammanne ldyarse benim de 23 günüm var aynı heyecan aynı sabırsızlık 😂 doktorum çok acele ettiğimi söylüyor benim de görüş günüm yarın. İnşallah doğum tarihi hakkında bişi söyler doktorum
ldyarse Susammanne bizde doğumu planlıycaz en son gittiğimizde öyle demişti bakalım ne söyliycek çok heycanlıyım 😂
Susammanne ldyarse çok heyecanlı ya sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza belki aynı zamanlarda olur doğumumuz ☺️
Tuba_58 Meliha09 Yeni hayatımıza son 22 gün kaldı bizim de 🥰🥰🥰 Bu heyecan bambaşka. Doğum korkusundan çok kavuşmanın heyecanı ağır basıyor. 😂
Ylzrdm Son 7 gün 🤗 sezeryen oldugu için gunu saati belli cok heycanlı kavusacagımız anı bekliyorum cok değişik bir his 💜🐣
Heyecanli_gebe1 Meliha09 ne heyecanı .ben uykusuz geceler geçirdiğim için bi an evvel gelsin artık dıyorum
Benimennembirmelek Meliha09 benimde 14 günüm kaldı Allah’ın izniyle 🥰🤗 rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim bütün bebek bekleyen anneleri bı avazda kurtarsın