Benimde 2. Doğumun olucak Rabbım nasip ederse uygulamaya göre 47 gun kaldi suan içi normal ilerliyor dogum şekli insallahta öyle ilerler .doğumun nasil bisey olduğunu biliyorum qma 2. Gebelik nedense beni çok daha strese sokuyor korkuyorum ilki acemilik jic bisey bilmiyordum .karambole geldi :))