Meliha09 Bizim son 32 günümüz kaldııı🥹🥹🥹 çok duygusal oğluma kavuşmama çok az var sadece 32 gün son zamanlar daha yavaş geçiyor diyolar ama hiç yavaş gibi değilll sağlıklı gel oğluşum seni bekliyoruz❤️❤️ sizde heyecanlar nasılll
mavimsiiii Meliha09 bende aynı durumdayım 20 günümüz kaldı kızımla bugün doktor kontörlüm var Altan muane olucağım inşallah açıklık vardır kızıma kavuşurum inşallah 😍
Ebru-EY Meliha09 benimde uygulamaya göre 31 gün kaldı ama sezeryan olacağım için 15-17 gün falan var. Günler bence geçmiyor. Çok bunaldım artık. Son 15 gündür ödem ve buna bağlı olarak ağrılarım çok arttı. Uyku desen sıfır. Artık doğurmam lazım Allah’ın izniyle sağ sağlim yoksa bayılcam biyerlerde 😂
3prens1prensesmom Meliha09 yarın doğuruyorum 🥲 3.dogum olmasina rağmen kendimi hic iyi hissetmiyorum psikolojim berbat durumda 🥴
emirtosveannesi mavimsiiii insan keşke bir an önce gelse diyor demi ama bide erken doğarsa kuvezde kalırmı korkusu var 🥲
KorkuluAnne Hasretaytemur benimde son 18 görünüyor heyecan korku nefes alamama var ilk gebelik oğlum olacak Allah nasip ederse normal doğum istiyorum her şey yolunda olursa inşallah 🙏 kolaylıkla çok güzel geçsin inşallah hepimizin
Kubramuallime Ebru-EY bende sezeryan olucam ama doktor 39. Haftada alıcam dedi sizde de o şekilde mi acaba
Eymen2922ElisaYlmz 3prens1prensesmom olsun cnm hayirlsi olsun inşallah içini rahat tut rabbim hayirlisyla kucağına almayı nasip etsin inşallah cümlemize de 🤲🏻
Ceyo93 3prens1prensesmom bende sizdenim 3.doğumum 33 günüm var ama aşırı korku stres herşey var sürekli ağlamaklıyım
Gulaycelik 3prens1prensesmom yaaa olurmu öyle demeyin siz biz yeni ilk doğum annelerine bence örneklersiniz bak 3 diyorsunuz Allah’ın izniyle herşey ½ günlük ağrı ve acıdan ibaret neticede sonra hepsi geçip unutulacak bunlsr güzel telaş ve heyecanlarımız olsun
nez10 BBuseY tey tey 😁 geçmiyor tedavi bebesi bnmkiler 22+3 oldular ama daha 123gün var uygulamaya göre ama ben asla o kadr bekleyeceklerine inanmıyorum 30larıgörsem kalkıp göbek atcam
Yenidenanneoluyom BBuseY evet ya benim 149 gun kaldi😂 azalmiyo bu ya😂 oyle ozeniyorum ki 30 gun kaldi 20 gün kaldi diyenlere. Hep böyle kalcam gibi geliyor😄
_Cucemin_anesiyim_ Yeso59 ozur dilerim bir sorum var bende gebeyim azeriyim eroziyam var hamilelikde bir ziyani varmi?
ldyarse Meliha09 uygulamaya göre 24 günümüz var ama ben çok sabırsızım hemen doğsun istiyorum. İlk gebeliğim olunca korku heyecan stres hepsi bir arada 🥰 bugün görüş günümüz bakalım ne diycek
Susammanne ldyarse benim de 23 günüm var aynı heyecan aynı sabırsızlık 😂 doktorum çok acele ettiğimi söylüyor benim de görüş günüm yarın. İnşallah doğum tarihi hakkında bişi söyler doktorum
Hycnlbklys ldyarse ne dediler inşallah güzel haberler almışsınızdır❤️🙏🏻 beraber gidiyoruz sanırım benimde 25 günüm var bebiş cinsiyeti nedir ve kilo boy durumlarınız nasıl siz kaç kilo aldınız ilk gebeliğim her bişeyi çok merak ediyorum🤭
1fatime_2003 Meliha09 bizim 10 gunumuz kaldı həyacan dorukda bekliyoruz gelmeye niyeti yok benim oğlusumun😆 insallah sağlıcakla gelsinler
MSultann Meliha09 Son 32 benimde canım. İlk doğum olacak korku fazla nasıl olacak acaba diye. Birde hastanede soran hemsire doktora normal dedim çok ütobik birsey söyledim gibi gözlerini açtilar normal miiii istiyosunnn diye. Haftaya çatı muanesi olcam o bile tedirgin ediyor valla 🥴
Bilgeszr MSultann ilk oldugu için korku normal ama inan boşuna abartmışım diyeceksin kucagına alınca gececek hepsi
Haselba MSultann gecen hafta cati muayenesi olsun korkulacak hic bir sey yok rahat ol hic acitmiyor cok kisa suruyor
Kirmizibalik1 MSultann ay neden yaa cok mu zor normal okadar kötümü bende ilk ve normal cesaret etmek yasamak istiyorum
Hcrnshn Son 14 benimde içimde heyecan korku karışık duygular ağlamamak için direniyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Sumeyyeabdi Meliha09 bnde son 30 günüm kaldı ama uygulayamaya gore ama sezeryan olacağı icin daha az bir zamn kavuşmama az kaldı kızıma 🥰🤲
Rumeysatr Bilgeszr gerçekten geçiyor mu endişelerin hepsi sürekli bişey olacak mı hissi..son 5 gün ama geleceği yok gibi
can25 23 gün kaldi uygulamaya göre ama heyecandan cok korkuda var normal dogum istiyorum fakat becerebiliemiyim bilmiyorum cunku ben acıya dayanamayan biriyim bayılan biriyim . nasıl olcak bilmiyorum saglikla gel oglum inslalah.
mor_menekse can25 güzel şeyler düşün canım dayanılmaz birşey olsa dogamiz da olmazdı böyle birşey. Bol bol dua et negatif düşünme çünkü nasıl düşünürsen öyle ilerlermis süreç. Sonunda yavruma kavuşmak var en çok bunu düşün 💜😇