MaxMom Gurbetto Kontrolünüz ne zaman? Yakın değilse de bi doktorunuza mı yazsanız acaba, bilemedim :(
EsraEmirSerdar Hanife47 Aa öylemi benimde şuan ikinci doğum 17 gün var normal gözüküyor ama bakalım nasip 😁🤗
Ozlem_00 Gurbetto çatı muayenesi olmadım çünkü benimki sezeryan özellikle gece bıçak batması gibi dönerken ağrı yaşıyorum gün için de kasılma bebeğin kendini toplamasi oluyor 3 kez filan akıntım çok iştahım çok fazla haftada bir kontrol nst
denizasigi EsraEmirSerdar doktora göre 20 gün ama bana göre 10 bile değil bu sancilar beni korkutuyooo 🥴🥴🥲
EsraEmirSerdar Fatosbkmz Ay canım kıyamam dualarım seninle sağ Salim doğsun sağlıkla kucağina alırsın inşallah 🥰🙏🤗