Gurbetto MaxMom bebek hareketleri nasıl bende okadar az ki artık 2gün cok az anlamadım acaba sizin nasıl aynıyız
MaxMom Gurbetto Bebek hareketleri cok can acıtıcı ve fazla şu an. Resmen karnımı yırtıp cıkacak gibi :( 32-33. haftadan sonra yer kalmadıgı için hareketlerde azalma olur diye bekledim ama hiç azalmadı.
Fatosbkmz EsraEmirSerdar planlı sezeryan olacağı için Allah izin verirse tam o gün olacak 🥹 Yarın bu saatlerde hastane yolunda olacağım.dualarınızı esirgemeyin lütfen 🙏🏻
Gurbetto Ozlem_00 bende yanıyım acaba bebek harektii nasıl bugun cok az ve yavaş olmuş sizin nasıl acaba bide catı muanesi oldunuzmu ağrılarınız nasıl
Ozlem_00 Gurbetto çatı muayenesi olmadım çünkü benimki sezeryan özellikle gece bıçak batması gibi dönerken ağrı yaşıyorum gün için de kasılma bebeğin kendini toplamasi oluyor 3 kez filan akıntım çok iştahım çok fazla haftada bir kontrol nst
Ebruu91 Ssezer bende heyecandan sormayı unuttum ctesi kontrolüm var umarım sormayı unutmam bu sefer 🙈
EsraEmirSerdar Fatosbkmz Ay canım kıyamam dualarım seninle sağ Salim doğsun sağlıkla kucağina alırsın inşallah 🥰🙏🤗