Gurbetto Ozlem_00 bende yanıyım acaba bebek harektii nasıl bugun cok az ve yavaş olmuş sizin nasıl acaba bide catı muanesi oldunuzmu ağrılarınız nasıl
EsraEmirSerdar FredericChopin valla canım cidden öyle insan bi an olsun bitsin istiyorum ama korkuda oluyor 😁😁
FredericChopin EsraEmirSerdar 🙃 Allah hepimize sağlıkla, hayırla, kolaylıkla doğurmayı nasip etsin inşallah. 🍀
EsraEmirSerdar Tugceecn inşallah sağlıkla gelsinler canım benimde sancılar başladı ama hala doğum olmadı 😁
EsraEmirSerdar Alevgizem inan öyle oluyor benimde 18 geçmiyor sanki bazende korkuyorum ogun gelicek normal olucak çünkü benim
Ebruu91 Ssezer benimkinide pzt başlatacak doktor size başlatmak için suni mi vericekler fitil mi onun bilgisini verdi mi doktorunuz
Merve_34_ EsraEmirSerdar uygulamaya gore 0 gun kaldı diyor ama 40+1 bende hic bir belirtti yok bu haftaya göre 🙄
Ebruu91 Ssezer bende heyecandan sormayı unuttum ctesi kontrolüm var umarım sormayı unutmam bu sefer 🙈