EsraEmirSerdar Tugceecn inşallah sağlıkla gelsinler canım benimde sancılar başladı ama hala doğum olmadı 😁
Alevgizem EsraEmirSerdar bana zaman geçmiyor son 25 gün zaman durdu sanki hızlandırmak için ne yapmam gerek bılmıyorm
EsraEmirSerdar Alevgizem inan öyle oluyor benimde 18 geçmiyor sanki bazende korkuyorum ogun gelicek normal olucak çünkü benim
FredericChopin EsraEmirSerdar Son 3 gün sözde ama hiçbir belirti yok. 🙄 Gündüzleri doğsun diye bekliyorum, geceleri korkuyorum. Saçma sapan bir ruh hali içindeyim. 😬
Camburnu61- FredericChopin benim son 6 bu kasım anaları doğuramayacak sanki 😅 bebekler yerini çok sevmişler
EsraEmirSerdar FredericChopin valla canım cidden öyle insan bi an olsun bitsin istiyorum ama korkuda oluyor 😁😁
Yaycocugu Uygulamaya göre 25 gün 🙈 normal düşünüyoruz bakalım olmazssa 4-5 aralık sezaryen olucaz Sağlıkla gelsinler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌸
FredericChopin Gulgkky34 🙃 İnşallah siz de ben de sağlıkla, hayırla, kolaylıkla doğururuz 3 gün içinde. Sonra da tüm günü gelenler… 🍀
FredericChopin Camburnu61- Ay dimi ya… Bana da çok denk geldi öyle olan. 🙃😀 Ay inşallah hepimiz de günlerimiz geçmeden sağlıkla, hayırla, kolaylıkla doğururuz. 🍀
Melisasis EsraEmirSerdar uygulamaya göre 67- doktora her gittiğimde bir iki oynuyor en son dediğine göre 65 bakalım baya az kaldı zaman çok hızlı geçti . Sağlıkla kavuşalım 🫶