EsraEmirSerdar eylulicten son zamanlarda zor geçiyor cidden benimde kızım olucak ama doğum ne zaman olur diye böyle bekliyoruz
EsraEmirSerdar Ssezer hayırlısı canım inşallah sağlıkla alırsın inşallah kucağına suni sancı verip başlatırlar bence
EsraEmirSerdar Gulgkky34 benim ilk doğumum da son gün sancı başladı hiç belirti yoktu başladığı gün 8 saat sonra normal doğumla oğlum olmuştu canım hiç belli olmuyor her saniye gelebilir yani 😁