Pinarbeki Ayyyseeeeeee çıkmaya niyetleri yok kuzum ekmek elden su gölden 🤣günler gecicek sanıyorum Dr da gün vermiyor 🙄
Melissargun Ayyyseeeeeee ay ben sezeryan olucam ama yan duruyor benim oğluşum esi asagiyi tıkamış normal olabilse keşke şimdiden gelebilse 🤩
Ayyyseeeeeee Pinarbeki aynı bizzzz her an olabilir 41. Haftaya kadar dedi sadece paşanın keyfine bağlı 😊
Mucizemm41 Defnenzl Ekim bebeklerine uyum sağlıyor kızın diyor geleneği bozmiyim neyim eksik bende bekliyim günümü diyor bence😊😂