esrasd Nesslihann-msr benim de son 5!!! Heyecan tavan ama belirti yok. Arada kasılma ve sancı sonra hemen geçiyor
Ayyyseeeeeee esrasd benim de kasılma çok fazla arada bel ve karın altı ağrısı oluyor gelsin artık 🙏🏻😊
esrasd Ayyyseeeeeee erkekler gününü geçirir genelde dedi doktorum. Benim erkek ama ekim kızları da tembel çıktı herhalde 😆 bakalım ne zamana nasip olacak buraya yazalım hikayemizi inşallah
Melissargun Ayyyseeeeeee ay gittikçe sancılarım artıyor yatamıyorum ya çatı ağrısı ve kalça bel ağrısı da eklendi. 🤦🏼♀️ Bazen böyle ağlatır derecede oluyor sancılar Son 9 inşallah oglusum bekler.
Ayyyseeeeeee Melissargun seninki gelici yakında bence 😊 keşke benimki de öyle olsa da bugün bile doğsa 😍😍
Melissargun Ayyyseeeeeee ay ben sezeryan olucam ama yan duruyor benim oğluşum esi asagiyi tıkamış normal olabilse keşke şimdiden gelebilse 🤩
Mucizemm41 Benimde son 9 ama gelmiyor belirtide yok çünkü erkek çünkü çok tembel kime çekti bilmem Ekim ayında bişey var Eylül anneleri paptir patır doğurdu biz kasımı da cikarcaz bu gidişle🤣
Pinarbeki Ayyyseeeeeee son 18 🙈çatı ağrısı kasılma ve arada bel ağrısı oluyor ama gelecek gibi hissetmiyorum 🤣
aysealtuntas Son 11 gün ama bende de hiç bir belirti yok inşALLAH sağlıcakla kucağımıza almak nasip olur 🙏🙏
Ecekusunannesi benimde son 9 hic bir belirti yok bası aşağıda olmasina rağmen hala doğum kanalina girmemis bmde heycanla bekliyorim sadece geceleri cok hareketli uyuyamiyorum resmen
Batbet88 Ecekusunannesi bnm de son 8 canım baş asagi pozisyonda ama bnmki de kanala girmemiş ne zaman girer ki bunlar kanala sezeryandan daha çok korkuyorum