sydv Duygueeergn çok azıcık daha sabretsin manikür pediküre gitcem tırnaklarım batmış eğilip güzel kesemiyorum pztsi bizim burda kuaförler kapalı salı kontrolümüz var çarşamba giderim inş 😀