birprensbirprensesannesi- AngeL- 27+4 haftalığım 25 haftalıkken baş aşağıydı pozisyonu sanırım kafası vajinada çok net hissediyorum sizinkide çok hareket ettiriyor mu başını yani ne bileyim kalkmaya çalışır gibi hareketler oluyor son 2gündür
AngeL- beyzzsenturkk hahah 😅 bende devamlı yatıyorum hamileliğim o şekilde geçiyo herkes diyoki sakin olur falan 😅 siz çıkınca iyi bakın içerden dinlenip çıkıcak bana kök söktürecek diyorum bende 😅 Sağlıkla gelsinler hareketli uslu hiç farketmez 🥹
Bengum AngeL- 3-4 gündür yukarıdan hissediyorum fakat ilk kez hissettiğim de çok korkmuştum neden yukarıdan hissettim bir şey mi oldu acaba diye garip gelmişti🌸💕
AngeL- birprensbirprensesannesi- ben pozisyonunu bilmiyorum 😅 bizimki taş gibi oluyo bazen kasılıyo genelde onun için de ilaç kullanıyorum erken doğum riski olduğu için
birprensbirprensesannesi- AngeL- aynen bu konuda haklısınız oğlum hep kaburgamın altındaydı şimdi kızıma hamileyim aşağı tarafta 28haftalığım ileride yukarı çıkar mı bilmiyorum
EmineDefneGokce AngeL- kafa aşağıda sürekli tekme tokat girişiyor ayaklar yukarda göğüs kafesimi tekmeliyor geçinip gidiyoruz 😂
EmineDefneGokce AngeL- valla onu anlamak zor 😂 ben doktora her gittiğimde aşağıda hissediyorum diyorum oda diyor ki elleri kolları onlar . Bide bebek sürekli pozisyon değiştirir
Mervesya AngeL- ilk oglum midemdeydi resmen yanmadan mahvolmustum kizim asagidan cikamadi yukari bu zamanlar çıkmaları gerekiyordu cnm ama iste kiz bebek aşağıda. Birde adet agrisi gibi agrin oluyo mu ?
AngeL- Mervesya benim böyle bazen bebek kasılınca çıkcakmış hissi geliyo adet ağrısı bazen oluyo ama genelde taş gibi oluyor
Elifderin34 AngeL- ben de öyle biliyorum büyüdükçe yukarı çıkar diye biliyorum ama tam tersi oldu bakalım pozisyonunu değiştirdi demek ki :)