AngeL- Mervesya benim böyle bazen bebek kasılınca çıkcakmış hissi geliyo adet ağrısı bazen oluyo ama genelde taş gibi oluyor
AngeL- Mervesya nidicard kullanıyorum işte ben açılmam falan var kasılma olması iyi değil benim için😕
[silindi] AngeL- benimki erkek her yerde duruyor kafasına göre hele yattığımda böbreklerime dan dan dan vuruyor sağ olsun 😁
ZeynepNilDuran AngeL- benimkinin başı doğum pozisyonunda doktor normal dedi. Bebek büyüdükçe alanı en iyi bu şekilde kullanırmış. Tekmelerini o yüzden daha yukarıda atıyor.
Lizbonn AngeL- ah bebegim ilk hamileligim olsa evet ama pesinde kostugun 3 yas bebesiyle pek keyif olamıyor😅