Lavantakokusu64 Allah in izniyle kızıma oğlumunun isteği üzerine Elif koyacağız yanına ek isim koymak istersek Elif Ebrar olacak ☺️ Rabbim hepimizin evlatlarını sağ salim kucağımıza aldirsin
gozdeyagci Pamugum02 ben de umay koyacağım. Anlamı gerçekten çok hoşuma gidiyor. Evlenmeden önce eşimle karar vermiştik.
sunmomy gozdeyagci umayın anlamında sanırım bi sıkıntı vardı yanlış hatırlamıyorsam iyice araştırın isterseniz kelimenin kökenini
Basak7 Busraaermis benim de kızım olacak şükürler olsun rabbime 🙏🏻 eşimle hep bir kız bebek istemiştik rabbim gönlümüze göre verdi ilk günden beri kız olursa ADA olsun diye konuşmuştuk öyle de olacak inşallah. Ben neva ismini de beğeniyorum sana da fikir olsun ☺️
THale sunmomy Ben de Umay koyacağım kelime tam anlamıyla öz Türkçe . Ummak istemek , Devlet kuşu , Orhun yazıtlarında da geçen eski Türk mitolojisinde doğumun ve bereketin sembolü olan Tanrıça . Kuranda geçmiyor ama Dinen caiz .. 😇
gozdeyagci sunmomy Evet araştırmıştım zaten 4 5 yıl önce eski Türk mitolojisinden geliyor. Yavru hayvanları ve bebekleri koruyan tanrıça. O yüzden bence uygun
Rumeysabas Busraaermis İpek İnci Meva Alya Ece Ela Deniz Bence kısa isimler kulağa daha hoş geliyor ✨
Brck0303 Busraaermis benimde kızım olacak ((Umay Sare))koyacağım ben sana da fikir olsun elfin Elfin Hüma İkra Bunalrda çok güzel Liseden beri beraber iz eşimle baştan beri kız olursa Umay oğlan olursa Uraz demiştik 🤭🤗