ayseaselbebegim HilalAkif hayırlısı ne zamansa o zaman doğarlar inşallah canım benim sağlıklı bi şekilde
HaticeTabak ayseaselbebegim Artık randevu günüm gelsede gitsem yani o derece bebişimi özledim daha 4 gün var 🤗
HaticeTabak ayseaselbebegim Hele o içinde kıpır kıpır ederken ne güzel oluyor 💓 Tam ultrason da böyle bazen denk geliyor tam tekme atarken doktor ultrason cihazını karnıma koyuyor sanki oğluşum da istemiyorum onu der gibi tekme atıyor 😂❤️
zgeDenizKaramanAtmaca Merhaba herkese :) biz de 27+2 yiz bugün ya eskiden hep tekme atardı hissederdim şimdi pek tekme hissetmiyorum dönüyor dönmelerini hissediyorum hep ama vurmasını hissetmiyorum normal mi sizce
ayseaselbebegim zgeDenizKaramanAtmaca canım bebek büyüdük ce alanı daraliyo ya ondan tekmeleri biraz daha azalabilirmiş çevremdekiler hep öyle soyledi
Muhammedamine zgeDenizKaramanAtmaca 28 haftalık olduk aynı senin gibi oldu benimde hareket ediyor ama tekmeler azaldı içim rahat etsin diye doktora gidicem yoksa evde çok kurarım kendi kendime
Papatyamoms zgeDenizKaramanAtmaca bence normal bende tekmeden cok ıcımde kıırdanmalarını derımın dalgalamasını falan ızlıyorum
Oznurboluzun ayseaselbebegim bizde 25+6 gunluguz ocagin 15 ile 20 si gözüküyor nasispe doğum allahın izni ile nasispe kucaklarimiza alsak gün geçtikçe heyecanlanıyorum 99 günümüz kaldı 💛👼
Tuba-Sahra ayseaselbebegim bizde prensesimle 26+1 günlüğüz ☺☺doğum 19 Ocak gozukuyorda Ocak ilk haftası nasipse kızıma kavuscam.sezeryan doğum olcagi icin
ayseaselbebegim Tuba-Sahra hadi inşallah canım sezeryan mı iyi olur normal mi çok kararsızım tabi o zaman durum ne olur bilemiyorum ama şuan çok kararsızım açıkçası ikisinden de korkuyorum 😏
Hasretimmm ayseaselbebegim 26 haftaligiz tahmini 20 acak ama sezeryan olacagim icin ocagin ilk haftasi dogum 4 kilo aldim simdiye kadar
ayseaselbebegim HaticeTabak ay valla canım aynen öyle çok güzel mükemmel bi duygu demi ya önceden hiç inanmazdım nasıl hissediyolarsa felan derdim şaka gibi felan derdim ama şuan cidden farklı bi duyguymus 😊💕
Happygirl10 ayseaselbebegim ben ilk başlarda hızlı başladım baya sürekli yemek istiyordum ama şu sıralar iştahım kapandı 😀
ayseaselbebegim Happygirl10 yaa canım benim de tam tersi ilk 3 ay aşırı zor geçti benim istifar bulandı 3 ay sadece yattım ama şimdi baya bi istahimiz açık 😀
Oznurboluzun ayseaselbebegim valla evleneceğim zaman bile gün saymadım bu çok farklı yaa gün gecsede kucağıma hayırlısı ile alsam diyorum say say 99 olduk bakalim bundan sonrası nasıl geçecek ♥️👼
Tuba-Sahra ayseaselbebegim benim 3. Doğumum canım ilki 42 haftada sancı ve açılma olmadı bende suni kabul etmedim sezeryan oldum bende normal doğumdan zaten korkuyordum sezeryanla tüm çok şükür iyi geçti hiç pişman olmadım inşallaha sende sağlıkla kucağına alırsın eğer normal doğuma uygunsan tabiki normal doğum her zaman daha iyi
Hasretimmm ayseaselbebegim 25 haftalikken 780 grm di doktorum gayet iyi sen degil bebege gidiyo kilolar dedi bakalim insallah boyle devam eder😍
HaticeTabak ayseaselbebegim Her oynadığında sanki ilk defa oynuyomus gibi sevinçten eşime bak bak nasıl oynadı diye çığlık atıyorum 😂 Çok tatlı bişi rabbimin mucizesi bu ❤️🤗 Hayırlısıyla zamanında bı gelsede sevsem bol bol kokusunu içime çeksem diyorum 💕
ayseaselbebegim Oznurboluzun sayılı gün çabuk geçer derler canım bizim de 97 gorunuyo bakalım nasıl geçecekse 😀