Sugar_she ayseaselbebegim 27+4 günlüğüz tahmini Doğum tarihimiz Aralık sonu Ocak bası Allah’ın izniyle.
HaticeTabak ayseaselbebegim 28+5 Aralık sonu Ocak başı inşallah sağlıkla gelsinler Çok özledim oğluşumu ultrasonda göremiyorum uzun zamandır 🤗
ayseaselbebegim Necla06 maşallah size canım benim aynen artık yavaş yavaş baslasin alışverişler biz şimdiden başladık alışverişe dayanamıyorum pembis pembis şeyler görünce 💕💕😀😀😀
HaticeTabak ayseaselbebegim Artık randevu günüm gelsede gitsem yani o derece bebişimi özledim daha 4 gün var 🤗
YagizAsyaMom 27+1 7 ile 12 ocak arası hala kesin bir tarihimiz yokk🤔 Hazırlıklar bitmek üzere 3 5 parça bir şey kaldı 😊 artık gelmeli ocak bebişleriiii
HilalAkif ayseaselbebegim 26+2 Ocak annesi görünüyorum, yine yine yeniden. İyi gidiyor elhamdulillah sıkıntı yok. Erken Doğum riski var ama şükür çok şikayetim yok.
ayseaselbebegim HilalAkif hayırlısı ne zamansa o zaman doğarlar inşallah canım benim sağlıklı bi şekilde