ayseaselbebegim Oznurboluzun sayılı gün çabuk geçer derler canım bizim de 97 gorunuyo bakalım nasıl geçecekse 😀
ayseaselbebegim Arkadaşlar bide sizde de oluyo mu bende bazen kasiklarima bıçak saplanmış gibi sancı giriyo beni mahvediyo acaba gaz sancısı felan mı ya çok korkuyorum
Hasretimmm ayseaselbebegim Aynen boyle idrar yoluna dogru igne batiyomus gibi oluyo idrar testlerim hep temiz doktorum normal dedi agrilara
imera_fera123 iremby secilertu haydi kızlar peş peşe doğuruyoruz inşaallah. Böyle yakın tarihleri görünce çok sevindim. Kızınız mı olacak, oğlunuz mu? Sağlıkla gelsin yavrularımız. Rabbim herkese nasip etsin.🙏🙏😘😘
Yeniievli ayseaselbebegim Bende bu programda 24+6 gösteriyor.ama doktor ultrasonda baktıgı zaman bu tarihten 6 gün fazla söylüyor.çok farkeder mi bilmiyorum ama benim de dogumum ocak sonu şubat başı görünüyor.bende 26 ocak dogumluyum.inşallah doğum günğmde kolay bi doğum yaparak dünyanın en güzel hediyesi olarak doğar kızımm:)
ayseaselbebegim Yeniievli Evet canım benim de bir hafta önce gorunuyo ultrasonda sağlık ocağında ki hemşire kilosundan dolayi öyle olabilir dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum canım
Tuba-Sahra ayseaselbebegim benim 3. Doğumum canım ilki 42 haftada sancı ve açılma olmadı bende suni kabul etmedim sezeryan oldum bende normal doğumdan zaten korkuyordum sezeryanla tüm çok şükür iyi geçti hiç pişman olmadım inşallaha sende sağlıkla kucağına alırsın eğer normal doğuma uygunsan tabiki normal doğum her zaman daha iyi
HaticeTabak ayseaselbebegim Her oynadığında sanki ilk defa oynuyomus gibi sevinçten eşime bak bak nasıl oynadı diye çığlık atıyorum 😂 Çok tatlı bişi rabbimin mucizesi bu ❤️🤗 Hayırlısıyla zamanında bı gelsede sevsem bol bol kokusunu içime çeksem diyorum 💕
Benay YaseAlp yok canım ben onu engelliyorum 😂😂 sabah 4 salatalık kabuğuyla 1 saat sonra da ılık süt beni o dertten kurtarıyor benim tek sorunum bebek çıkacak gibi vajinada ağrımın olması
Muhammedamine zgeDenizKaramanAtmaca 28 haftalık olduk aynı senin gibi oldu benimde hareket ediyor ama tekmeler azaldı içim rahat etsin diye doktora gidicem yoksa evde çok kurarım kendi kendime