D-enizz Beyazeller hayır Dr 2 kese var deyince orda koptum ondan sonra ne dediğin bile anlamadim şoktaydim kizim bana demişti anne 2 çocuğun olacak diye onun şokunu yaşıyorduk 😍
Beyazeller Portakalcicegi bugün sağlık ocağına kan verdik 🥹 daha sonuçlar cıkmadı bugün çıkarmış büyük ihtimal ondan sonra gideriz haftaya falan kese baktırmaya 🫣
mavismavi Ikiz belirtisi diye birşey yok ya kanda belli olur yada ultrasonda onun dişinda hissetmeyle olacak biŕ durum yok
Portakalcicegi Beyazeller oo maşallah baya yüksekk benimde böyle olmuştu 😊 birde hayırlısı ile keseyi gördün mü tamamdır bu işş 😊🙏🙏
Ozlmalbayrak Beyazeller valla önceden anlayamadım çünkü gebe olduğumu bile şans eseri öğrendim çünkü tedavisiz mümkün değil olmaz dedi doktorlar İlk öğrendiğimde laboratuvarda yanlışlık olmuş sandım ikincide yine geveyim keseyi gördüm o zaman inandım aradan iki hafta geçti ikinci kese çıktı ortaya Meğerse annemin ananesi ve bnm Babanem ikiz doğurmuş zamanında İkiz oğluşlarımla 30.haftadan selamlar teyzeleriiiiii
Beyazeller Ozlmalbayrak MaŞaAllah umarım hayırlı evlatlar olurlar :) Beta değeri kaç çıkmıştı sizin kaç haftalıkken ölçtünüz ?
Nzkt29 Hic bi belirti yoktu hatta beta bile 2 kati artmadi hep 1.5 kati artti sabki icime dogmus gibi hissettim kontrole gitmeden 5 haftalikken cift yumurta ikizi oldugunu ogrendim suan bir kiz bir erkek 24 haftalik hamileyiz
Portakalcicegi Beyazeller çok net hatırlamıyorum ama son regl tarihim 30 Mart’tı işte Nisanın ilk haftası gibi yapsam aşağı yukarı benimde 5-6 haftalık falan oluyor 😊