Beyazeller çok erken bwlirtiler başladı 3. Haftamın başındaydım midem bay almıyordu uyku hali vardı devamlı. Eşimde psikolojik seninki dedi hatta 3+4te kan verdim hep 0.100 çıkan negatif değerim 0.599 çıkmıştı ve troidim yüksek çıkmıştı bi zılgıtta orda yedim eşimden ama ben emindim 4. Haftaya gireceğim gece eşim nöbetçiydi acile gittim kan verdim 75 ile pozitifi gördük eşim şok eve nasıl geldiğini bilememiş 😂 ama betam normal ilerledi ikiz gebelikte olmayınca genlerde hiiç aklımıza bile gelmedi. 5. Haftada kese görmek ve kan testi vermek için kadın doğuma gidince şoku yaşadım. Eşim 3 ay falan idrak edip sindiremedi 😂😂