Portakalcicegi Beyazeller ben varım canım ama hiç anlamadım önceden, beta 2 günde 2 kat artması lazımken 5-6 kat falan artmıştı ama kimisi beta ile alakası yok diyor bilmiyorum, onun dışında sadece doktor iki kese görünce bildik ikiz olduğunu 😊
D-enizz Beyazeller merhaba canim benm 4 aylik oldu cok şükür biraz zor ama cok güzel bir duygu tek dezavantajları birin kucağına alınca öbürü gözünü icine bakiyor 🥺🤗
Ozlmalbayrak Beyazeller valla önceden anlayamadım çünkü gebe olduğumu bile şans eseri öğrendim çünkü tedavisiz mümkün değil olmaz dedi doktorlar İlk öğrendiğimde laboratuvarda yanlışlık olmuş sandım ikincide yine geveyim keseyi gördüm o zaman inandım aradan iki hafta geçti ikinci kese çıktı ortaya Meğerse annemin ananesi ve bnm Babanem ikiz doğurmuş zamanında İkiz oğluşlarımla 30.haftadan selamlar teyzeleriiiiii
Mrv_77_77 Beyazeller hiç anlamadım benim sülalemde de ikiz gebelik olmadığı için öyle bir ihtimal olacağını düşünmedim bile 8. Haftaya kadar bu bebek tekti 10. Hafta bi gittim doktorum bana sana bişey söyleyim diyince eyvah yine kötü haber verecek galiba dedim kendi kendime bu bebekler ikiz diyince inanamadım şoka girdim hem ağlıyorum hem gülüyorum karmakarışık bi duygu yaşadım o gün titreye titreye eşimi almaya gittim ikimizde 1 hafta kendimize gelemedik çok istiyorduk ama dua ediyorduk her zaman rabbim dualarımızı kabul etti çok şükür
Beyazeller Portakalcicegi Çok güzel .Bende ikiz istiyorum ve öyle hissediyorum insaAllah ikiz olur .Bir kız bir erkek :) sizin cinsiyet belli mi ?
Portakalcicegi Beyazeller Rabbim gönlüne göre versin İnsallah hayırlısı ile ☺️ benim çift yumurta ikizi, ikiside kız 😊💕 sen nasıl hissediyorsun mesela ve ailede falan ikiz var mı 😊
Beyazeller Portakalcicegi Amin :)evet var :) babanem ve halam ikiz doğum yaptılar.Eşimin tarafında var mı bilmiyorum tam . Sadece karnım normalden daha şiş ve hep öyle istemiştim bilmiyorum öyle hissediyorum :)
Beyazeller Portakalcicegi benim daha çok yeni 5 haftalığım yarın daha tam teşhis için sağlık ocağına kan vermeye gideceğiz :)
Portakalcicegi D-enizz oyyy yaa kurban olurum yarabbimmm 🥰☺️🙏 en tedirgin olduğum bu acaba ikisinede yetecek miyimmm ya birisi daha az hissederse sevgimi vs vs 😊
D-enizz Beyazeller hayır Dr 2 kese var deyince orda koptum ondan sonra ne dediğin bile anlamadim şoktaydim kizim bana demişti anne 2 çocuğun olacak diye onun şokunu yaşıyorduk 😍
Sisife Benim tek yumurta ikizi. Hissetmedim bence hissedilebilen bi şey değil zaten. 6. haftada bir tane kalp atışı gördük. 8. Haftada daha yeni başlamış olan bulantılarım bi anda kesildi korkup hastaneye gittim iki kalp atışı duyup geldim 😄
D-enizz Portakalcicegi anne icin ayni ama bazen birini severken sonra biran öbürüne bakıyorum ve içimden ondan özür diliyorum çok çok güzel bir duygu ikiz Allah istiyene versin inşallah 🤲❤❤