KumsAlyaa evet canım bende bunu çok düşündüm sende haklısın bu kan sonuçta dedim nasıl yanlış çıkabilir diye. İkinci kan değerim de öyle çıkınca çok korktum sonra doktora gidince dedi sen düşük yapmışsın o zaman diye hocam bende ondan korkuyorum dedim gel bakalım dedi ultrason a . E baktık kese de var bebek de gözüküyor dedi .. senin kalp sesi duyman zamanın gelmiş ne düşüğü dedi.