SedAvsar8 Allahkahretmesin1 Yok canım niye yanlış anlayim. Olmazsa hafta içi giderim sağlık ocağına bir daha veririm kan.. Yoksa da başka hastaneye gidecem muayene ye . Bakalim kısmet
Allahkahretmesin1 SedAvsar8 ben beta değerimin düştüğünü öğrendiğim an hastaneye damlamıştım baktı kalp atışını falan dinledik bir şey yok dedi gönderdi Allah gönlüne göre versin ihmal etme sakın
SedAvsar8 Allahkahretmesin1 Çok sagol canim 💖 Çok düşündün beni kaç gündür üsteledin . Allah seninde kalbine göre versin inşallah 🌸