Aysenur222 Deletedmom_85 o zaman kaliteli yumurta denk gelmiyor her ayki yumurta bir degil sebepsiz ksıırlıkta genelde böle oluyor sürekli denemen gerekiyor
Deletedmom_85 Aysenur222 hayırlısı canım. Doktor takibindeyim 7 tane sağlıklı olgun yumurtam gelişti. Ol diyen rabbim oldurur. İlaçlara falan da çok bel bağlamıyorum zaten. Hepsi birer vesile aracı. Güzel haberleri almak umuduyla 🌸
Aysenur222 Deletedmom_85 ah canım bende o yollardan geçtim bunlara inanma bir yumurtanın kaliteli olup olmadıgını yanlız senden alınıp bakıldıgında anlaşılır inanmıyosan pr osman haldun develioğlu yaz instagrama doktorum benim sana açıklama yapsın senin gibi hastalar ona gidiyor çok hatta o testler sadece büyümüşmü çatlamışmı onu gösteriri kaliteli diyo ya kafasına göre neden tutmadı o zaman
Deletedmom_85 Aysenur222 en az 3 ay denemek istiyorum bu ilaçla da hamile kalan çok var. Vesile olur belki inşallah. Daha belli değil canım ilk denemem daha var adete bakalım. Dediğim gibi biraz da nasip işi
arirangg Kızlar 14 Eylül’de kürtaj olmuştum. Betam hala sıfırlanmamış. Geçen hafta kan verdim 20 çıktı. Pazartesi 16, bugün de 14 çıktı. Adet tarihim ise 14 veya 15’i. Çok merak ediyorum hamile miyim diye ama hep düşmeye devam ediyor.
aysegulka01 Kızlar bugün test yaptım negatif sanırım eleniyorum yavaş yavaş umudum gitti adetime de 3 4 gün var ama olsaydı silik çizgi çıkardı oda yok 😔
Raziye_artrk aysegulka01 ben yaptım bugün canım silik çıktı ama belli reglim pazar günü gecikmem olunca kan vercem hatta belki pazar verirm 7 ay önce kimyasal olmustu inşallah bu sefee öyle değildir ya allahım herkese nasip etsin inşallah
aysegulka01 Kızlar bugün göğüslerim çok şişti karnım ellerim yüzüm ve halsizim ama negatif beyaz akıntım da var napmalıyım sizce
aysegulka01 Dün testi akşam yapmıştım ama bugün kendimi kötü hissediyorum beni gören her yerin yüzün çok şişmis diyor
mustafatma43 aysegulka01 adete 6 gğn kala test yaptım hamileyim lakin hastaneye gitmedim henüz biraz beklemek istiyorum dayanabildiği kadar dayanacağım