Deletedmom_85 arirangg inşallah canım benim Allah razı olsun moral oldun. İnşallah senin tutmuştur bu sefer sağ salim ilerler 🌸
Deletedmom_85 Aysenur222 Ağustos ayında çektirdim canım açık çıktı tüpler. Smear testi bile verdim her şey temiz 🥲
Aysenur222 Deletedmom_85 o zaman kaliteli yumurta denk gelmiyor her ayki yumurta bir degil sebepsiz ksıırlıkta genelde böle oluyor sürekli denemen gerekiyor
miniginannesi-1 aysegulka01 benim 14 ü dün akşam test yaptım innovitanın belli belirsiz çizgisi vardı yarın sabah tekrar yapıcam sabırsızlıkdan ölüyorum ama 😂🤦
_peritozu miniginannesi-1 yaa benimde bat 14 şuan heyecanlandım bi test mi yapsam diye düşğnmedim değil 🤭 saglıkla insallah gönlümüzdeki gibi olsun
miniginannesi-1 _peritozu belirtin var mı canım bende kasığımda batma var krampla karışık ara ara mide bulandısı bide akıntı başladı
arirangg uzunkizys Benim de bat 14. Ama bekliyorum mecburen. Erken yapmışsın canım umudunu kaybetme 🥰
_peritozu miniginannesi-1 akşam yataga uzandıgımda midem bi bulandı ama sacmalama daha cok erken dedim kendi kendime bazen fazla hareket edince kasıgımda batma gibi bi his oluyor 😊